238 بسته کاغذ احتکار شده از یک انبار در هرمزگان شناسایی شد



رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از کشف 238 بسته کاغذ رنگی و تعداد ۶۶۰ رول حرارتی احتکار شده به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در یک انبار در شهرستان بندرعباس خبر داد. 
به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ حسین خلیلی»، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: کارشناسان فنی پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با اخلالگران نظم اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک انبار احتکار را در یکی از بنادر تجاری استان شناسایی و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با همکاری و حضور نمایندگان قضائی، سازمان‌های تعزیرات و صنعت و معدن استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر، 238 بسته کاغذ رنگی و تعداد ۶۶۰ رول حرارتی احتکار شده کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه  ارزش کالاهای احتکار شده طبق نظر کارشناسان اقتصادی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: پلیس با محتکران که کالاي مورد نياز مردم را احتکار مي کنند برخورد قاطع و قانونی می کند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها